thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Då är man i lund

Kategori: En vardag

äntligen! Tågresan gick gallant :) och så fick jag en jättetrevlig kille brevid mig på det, som låg och sov för det mesta. Så lugn och behaglig resa.. förutom tygsmaken i röven äfter sätet förstårs. Men ska man ha, så får man tåla lite!

Måste berätta en rolig sak som hände idag på frukosten. Jag och mummel tog en tidigare frukost för att "slippa" trängas med fasadmålarana. Så när vi var klara och var påväg ut igen så hör vi att de är påväg. Ja då helt plötsligt springer mummel in i tvättstugan som är precis brevid fikarummet och gömmer sig. Av någon anledning fick jag för mig att göra detsamma för rätt som det var satt vi båda där bakom en tvättmaskin.
Jag: Öhm.. mummel.. vad gör vi här bakom?
Mummel: .. jag vet... inte..
Jag: öhm..
Mummel: Det är fredag, okej!?

Mummel blir nämligen lite speciell på fredagar. Lite egen.. skulle man kunna säga

Imorgon blir det Helsingborg (om moster släpper iväg mig).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: