thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är.. öhm.. är..

Kategori: En vardag

Jag vet faktist inte. Känner mig helt tom! I vanliga fall brukar jag ha en hel del på gång i skallen och allmänt stress. Men nu känner jag ett läskigt lugn :o

Igår ryckte Marcus in. Kul för honom, men tråk för mig :o vem ska jag nu prata med, ge blåmärken och skratta så jag får ont i magen med? :o Men hoppas han får det riktigt bra, och trivs :) Fick sms idag av honom där det stod att läsa: "Det är tungt xD". No shit, Einstein? ;)

Idag har jag stått och skrapat tapet.. efter tapet.. efter tapet.. and so on. Tog ett bra tag och en öm tumme, men det försvann iallafall ;) (Trotts att herrn jag jobbar med jäcktar och yrar som en vilsen höna). Blir förmodligen bredspackling imorgon :D

Tror jag är i ett slags stresstadie just nu. Har fått mjälttugg (det är som smärtor i bröstet) de senaste 3 - 4 dagarna. Det får jag alltid när jag stressar eller mår dåligt psykiskt. Men nu är det nog stress, har jäcktat mycket med pappersarbete till jobbet, fixa allt till innebandyn, stress på jobbet.. Behöver komma bort och lugna ner mig lite. Därför kunde det inte bli mer lägligt att boka sig ner till Lund! :) Koppla bort allt för en vecka ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: