thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag och paraplyer alltså

Kategori: En vardag

Wuh, torsdag idag! Imorgon är det bara en vecka kvar tills jag åker :D dock vill jag ha den fredagen redan nu.. men vad säger man? Den som väntar på något gott? ;)

Hade som vanligt roliga konversationer med mummel idag. Det dök bla. upp följande saker:
- Bilkörning (hur folk beter sig med bilar)
- Hur dåliga förlorare vi är
- Skrattanfall för mummel fummlar
- Hur korkade vi ännu en gång är på betalautomaterna på konsum (....)
- Vilka insekter som är obehagliga
- Hur mycket vi HATAR regn när vi jobbar
- diverse prat och svordomar
- ångest över att ingen hade paraply med sig

Vi har kommit fram till att det är mitt fel att det regnar nu mera. För det regnar ALLTID när jag inte tar med mig ett paraply.. eller om jag glömmer det. Det slår aldrig fel! För inte fan regnar det när jag väl tar med mig paraplyet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: