thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

nu är jag här.. igen..

Kategori: En vardag

Inte blivit mycket till skrivande, då jag inte känt för att sitta vid datorn här på min sk "semester" :) Känns skönt att kunna koppla bort datorn lite också (även fast jag kanske sitter någon gång ibland bara). Har fått en del mer handlat, tex. Systers saker :) (Cila, du får sakerna av mig btw, och säger du mot mig så bojkottar jag dig en hel dag ;D).
Sen såklart en del till mig själv också ;) Chockerade mig själv (eller egentligen inte eftersom jag gick 24h och tänkte genom noga *himla med ögonen*) och köpte ett par skor som verkligen inte är jag egentligen. Men det är som moster säger: "hur vet du att det inte är det, om du inte testat?". Så ja, köpte dem :) Kostade ju iof bara 200:- med. Använder jag dem inte sen så får jag väl sälja dem eller något!

Igår var jag hemma hos Tomtom och hälsade på :) Trevlans må jag säga. Ska dit imorgon med och försöka att inte vara elak mot honom när han är bakis ;) (höhö!)

Har inte blivit så mycket bilder den här gången har jag märkt, så tja. Får väl se om jag kanske kan hinna med att ta några nu de här två sista dagarna. Känns lite tråkigt att lägga upp kort på sakerna jag köpt, eftersom det inte direkt är något intressant att läsa om. Eller ja, iallafall inte kläderna.

Känns lite tråkigt att åka hem redan på söndag (redan och redan, har ju för visso vart här i över en vecka). Men det är så skönt här nere. Känns som jag kan andas, och en sten släpper från ryggen på mig. Men man måste ju hem någon gång, jobbet kallar så att säga :) Klagar inte, jag gillar mitt jobb!
Sitter och kollar runt på lägenheter i malmö fortfarande, speciellt nu när jag vet vilka områden jag ska undvika. Vi tog med oss en karta hem (läs vi = moster och jag), så har hon strukit över "Nej-nej" områdena. Är verkligen pepp på att flytta ner :) Det enda som kan bli lite utav en utmaning är ju att hitta en firma. Problem vill jag inte kalla det, eftersom jag ser det som att det alltid finns möjligheter! Menar, finns det ingen firma som vill ta emot en lärling nu, så finns det ju andra jobb tillsvidare. Förr eller senare hittar man ju alltid något :)

Nej nu ska jag väl kolla en stund till, sen stänga ner så moster kan få sova. Alle är nog påväg hem nu också =)

Bye, hörs när ja kommer hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: