thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Och så det här med myggmedel..

Kategori: En vardag

Var ute med madde igår i folkparken och hade trevligt :) Blev dock uppäten av mygg.. samt brände mig på brännäslor.. Men hade det kul trotts det :D Förstår dock inte varför jag ALLTID glömmer myggmedel! Mina myggbett svullnar ju upp som as (oftast). Ska nog kolla runt efter myggband i år igen. Kommer ihåg att det fanns som armband som var mot mygg (man kunde ha dem antingen runt vristen eller handleden). Jag trodde aldrig att dom skulle funka, men det gjorde de faktist! Fick inte ett enda myggbett den sommaren :) Typiskt bara att jag har ett myggbett på ögonbrynet och ett vid ögat! Ser ut som jag blivit slagen eller liknande ;o

.. men what the heck, myggbett tillhör sommaren! ^^


Jag och min tant förra året =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: