thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sätt sprätt på pengarna!

Kategori: En vardag

ÅHÅ imorgon är det fredag! :D det betyder TVÅ veckor kvar! Jag längtar så jag nästan spricker =)

Har förövrigt fått tillbaka mitt ps nu, så ni som vill ha bilder gjorda: Säg till :)

Var på stan idag med Madde efter jobbet. Köpte ett fotoalbum, klisterlappar, pennvässare och ett par jeans. Så slösat pengar? Nej ser det faktist inte så :) Har tjatat om det där förbaskade fotoalbumen nu i två veckor för jag vill få ordning på alla bilder jag har som jag vill spara som minne. Och byxer behöver jag, och ännu bättre är att de bara kostade 99:- :D Rena kapet! (Trotts att min kära familj gjorde narr av dem!). Så nu är jag nöjd, fram tills jag kommer ner till skåne ;) Då du moster! Då (om du har tid!) vill jag ut och shoppa med DIG :)

Annars har jag inget annat nytt och roligt.. förutom det som hände på åhlens förut idag :D
-jag står och betalar-
Madde: *pratar så fort att jag inte hör*
Jag: Va? vad fan sa du precis?!
Madde: Ja sa att det är rea på Gina Tricot!!
Jag: åh... jag tycket du sa att du är vrålkåt!
Madde & Jag: *lägger världens asgarv*
-kassörskorna biter sig i läppen för att inte skratta-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: