thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Trött och... nej bara trött!

Kategori: En vardag

Är otroligt trött.. som rubriken säger. Var ju i Helsingorg från igår till idag. Party @ Johns place. Blev väl rätt sent för oss kan man väl säga ;) + att jag inte kunde sova pga magsmärtor. Inte kul, men sånt man får ta i guess.
Tog öresundståget (det funkar ungefär som östergötlands pendeltåg) 11.27, så mötte moster upp mig på perrongen här i lund så fick jag skjuds hem :) Trevlig helg må jag säga!

Imorgon bär det till Gekås. Lär väl göra mig av med en del pengar den här gången med.. men så tänker jag direkt: hur ofta gör jag det? :) Shoppa loss! (+ att lönen kommer på tisdag). Måste bara komma ihåg att gå in på netonnet (hur jag nu i hela fridens namn skulle kunna glömma de?) eftersom far min ville ha nya telefoner.



Och nu till dagens funderare (som jag fick efter ett telefonsamtal av mor): Blir det flytt?

Kommentarer

  • mor säger:

    Har BARA svarat på en annons, 30 före ikön!!!!!! Puss morot

    2009-08-23 | 20:40:38
  • Matilda säger:

    nae, det är 7 september. vad dåligt samvete jag fick, det hade jag gömt bort. usch. fast det var så länge sen och man var väldigt liten, bara känt varann i knappt ett halvår, men då älskade man ju alla man träffade. men han var fin, lille joel.

    2009-08-25 | 17:10:27
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: