thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Vad är nu detta?

Kategori: En vardag

Tror jag är allergisk mot något mer än pollen. För min gom har svullnat upp rejält. Hela vägen från tandköttet och innåt. Känns skumt, eftersom jag i princip tappat känseln ;o Helskumt! Och jag har ingen aning om vad det kan vara heller? Kanske dom där godisarna som jag har framför mig.. hm.. men jag har ju inte känt av något sånt innan?
Nej antingen har jag någon allergi till, eller så är min gom bara inne i puberteten!

Ska till lkpg ikväll :) Hem till muppen himself, dvs när han nu kommer hem ;P Känner mig väldigt trött och seg, men det kanske blir bättre när jag väl sätter mig på pendeln =) annars får jag helt enkelt köpa en redbull! Bättre speedad än... lelös?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: