thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Inte orkat blogga

Kategori: En vardag

Ja, kom ju hem i söndags. Men har tamefan inte orkat blogga. Men nu jävlar.
Har dessvärre inte lagt in bilderna än (fy skam), och nu sitter jag vid fel dator. Men ska försöka få tummen ur rumpan och göra det ikväll!

Men åter till det jag vill komma till..

Lördags var UNDERBART. Verkligen UNDERBART. Det började med att jag satte mig på pendeln och var i lkpg runt halv elva. Vi stannade och köpte nödproviant (Läsk, chips och kakor.. marcus köpte en tandborste med). Sen var det iväg till Jönköping. Mitt krav. Mitt måste. Där var jag bokstavligttalat i himlen.

In på A6, och in på stadium och fråga efter min destination. HV71 BUTIKEN. Jisus när jag kom in där. Det fanns så mycket.. så mycket saker.. VAD SKULLE JAG HA?!. Det slutade med att jag stod utanför 820:- fattigare. MEN, det var ändå värt det!

Sen hamnade vi på Mcdonald, för marcus tyckte tydligen att jag böjade låta lite bitter. Och min fina komentar därinne fick honom verkligen att lägga sig ner på golvet och skratta så tårarna sprutade:
Jag: -sucker av övermättnad-
Marcus: Vad är de?
Jag: Jag förstår inte.. är de illa att bli anfådd när man äter?


Vidare mot GBG. Det var en sjujävla svår väg att hitta till hotellet, men tillslut fann vi det (konstigt nog). Ur bilen och bort till entrén. Marcus ställer sig framför dörren.. och står still i drygt 15sek och kollar på dörrens alla hörn, för att sedan förstå att AHAAA det är ingen dörr som öppnar sig automatisk! (ni vet, sånadär på stan, som skjuts automatiskt åt sidorna). Nu var det min tur att ligga i fosterställning och skratta tills mascaran rann.

Vi checkade in, slängde in allt i rummet och gick och tog en dricka.

När klockan blev runt 5 traskade vi bort mot spårvagnen, och runt halv sex kom vi in genom entren till Skandinavium. Det var kroppsvisitering och hela köret. Tog även ett bra tag innan vi hittade våran sektion. Hallen är ju "rund" så vi tog höger håll.. för att sedan inse att G sektionen var åt vänster.. 20m från Entrén.

Skulle kunna skriva om hela konserten nu. Men nope, det tänker jag inte. Det går inte att förklara, det måste upplevas! Jag kan säga att jag fick som en uppenbarelse.. och en stel nacke dagen efter.
Lägger in bilder senare!

Kommentarer

  • mackaaaaan säger:

    Det va en sjukt nice resa! =D alla fick skratta gott iaf ;) hehehe

    2009-12-15 | 18:04:19

Kommentera inlägget här: