thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag.. hatar.. kyla..

Kategori: En vardag

TORSDAAAAG. Och vad ska man göra idag? Jo, förbereda för lördag. Var ute i boden och grävde efter mina drink redskap. Tror ni jag hittade dem? NEJ. Kollade i mina flytta-hemifrån-lådor, men ickesanicke. Får be systra me hjälpa mig sen när hon kommer hem. WHY the hell var jag tvungen att packa ner allt?! Grr..
Det är ju svinkallt även idag. Frosten ligger som isbana överallt. Jag var till och med tvungen att använda tändare för att ens komma in i boden. Det gillar vi inte. Not at all. Jag längtar tills sommaren. Vilken jag visserligen alltid gör. Även om jag förmodligen kommer jobba hela denna sommar igen. Spelar ingen roll, vill ha värme.
And i know that i'm not alone.

Men medans jag stod och grävde i lådorna därute, så hittade jag kartan över malmö. Hade glömt att jag ens hade den. Monster ringade ju in de ställena jag får bo i, och kryssat över de ställena jag inte får bo i. Det är komiskt, eftersom de flesta områdena jag får bo i, ligger mitt mellan två områden jag inte får bo i. Små roligt, jo visst. Försöker hjärntvätta Marcus att flytta ner också. Dock utan resultat.. (än så länge).

NU KOM SYSTRA ME HEM. så nu ska vi ut i boden på skattjakt!

Kommentarer

  • Macken säger:

    Haha jag fattar ju inte va de säger XD haha jag måste ju ha dig med mig överallt då som tolk haha

    2009-12-03 | 22:15:33

Kommentera inlägget här: