thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag måste vara helt pantad

Kategori: En vardag

Jag vet inte hur man sätter dig lösögonfransar. Ja menar, hur jävla svårt ska det vara?! Lägga på lim, trycka dit dem och sen är de klart? NÄHÄ! Så går de tamefan inte till. Nej för de:
1. Lägger sig på sniskan
2. Limmet smetar ut över hela ögonlocket
3. Låtsnar ALLTID på insidan av ögonen (ni vet.. där mot näsan..)
4. Limmet torkar inte..
5. .. när det väl gör det, då har dem redan låtsnat iallafall.

Något säger mig att jag inte ska ha lösisar?


VÄNTA. Fick precis sms..
Marcus: Det luktar becca om min tröja
Jag: jaså? Ja, då luktar du ju coolt iaf.
Marcus: Haha ja, o lite östrogen eller hur var det?
Jag: Ja.. men det är du ju fullproppad av ändå.
Marcus: Fyfan vad dryg du är!
Jag: Tja vad ska jag säga.. du ska vara glad att du får lukta coolt, du är cool på något sätt iaf.


Tja.. vart var jag nu.. JO! Köpet ju en minimal plattång på julafton (jag och mor skulle hämta gamlingarna, så kom vi på att vi var tvugna att köpa mjölk och då såg jag den stå där vid kassan). Så lockade mors hår här om dagen. Det blev jättefint! Så kläcker hon ur sig..:
Mor: Du är ju bra på sånt här!
Jag: ja jo, men det kan ju ha att göra med att du lärt mig sminka mig och sånt..
Mamma: jag har inte lärt dig fixa hår?
Jag: Öhm.. vadå, så du menar att det är genetiskt?
Mor: ja.. något sånt.
Jag: .... POOP! Nu kommer jag få fixa era hår varje gång.. eller hur?
Mor: Japp!

Fixade nämligen systers hår tills pappas 50års fest. Färgade, klippte och tunnade ur. Nu har mamma blinkat med ögonen och sagt att jag ska toppa hennes hår.

Kommentarer

  • M O I R A | MORRISMORRIS.BLOGG.SE♥ säger:

    lottar ut en bloggdesign gjord av mig :')

    www.morrismorris.blogg.se

    2009-12-28 | 15:54:57
    Bloggadress: http://morrismorris.blogg.se/
  • Matilda säger:

    jag har lärt mig, eller hört, att man ska ta lim på lösfransarna, sen vänta 30 sek och sen sätta dit, för att limmet ska vara lite "torrare", emn vet inte om det funkar :P ska köpa lim och testa imorgon ;) men sen, ur fan får man bort det? xD bara att dra bort limmet, eller? :P

    2009-12-28 | 22:32:27

Kommentera inlägget här: