thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag & sis är dåliga på geografi..

Kategori: En vardag

Jag: tänk på Quasimodo!
Syster: PUCKEL!!
Jag: Ne, en stad!
Syster: Qubec?
Jag: NEJ En stad i RYSSLAND!!
Syster: öööh?
Jag: St Petersburg..
Syster: Det har väl förfan inget med Quasimodo att göra!!
Jag: JOHO!!!
Syster: NEJ.. det är ju förfan Anastasia!!
Jag: .. men vart fan är Quasimodo då?!
Syster: JA VET INTE.. inte i st petersburg iallafall!

-10 minuter senare-

Syster: JA KOM PÅ EN TILL!!
Jag: ja?
Syster: När du sa Quasimodo.. tänker jag på PUKET..

-5 minuer sernare-

Jag: Ja, men St Petersburg är ju i frankrike! Tänk anastasia och kungahuset..
Syster: men det ligger ju förfan inte i frakrike!!
Jag: nehe?
Syster: NEJ DET LIGGER FÖRFAN I RYSSLAND!


-ytterligare 5 min senare-

Jag: så St petersburg ligger i..?
Syster: Ryssland!
Jag: Och Quasimodo är i..?
Syster: Frankrike!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    haha phuket och Quasimodo xD stakrs han att gå på strändarna där ;)

    2009-12-03 | 18:00:08
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/
  • Sean säger:

    tänkte att du skulle få en update på hur det går! Du måste ju nästan lyssna. Pata från Dawn of silence la sång på Stalemate:)



    http://www.myspace.com/scarsalign

    2009-12-07 | 22:59:41

Kommentera inlägget här: