thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag ska visst inte köra på stress

Kategori: En vardag

Körde idag. Fick ett sms imorse från min körskolelärare där det stod "Hej. Tänkte  bara fråga om vi kan ta och köra 12.10 istället för 14.55?". Och ja, vad ska man säga. Rus upp ur sängen för att palla äta grukost (måste varit vaken ett tag för att kunna äta). Till körskolan. Och nej, det var ingen bra dag idag. Det gick skvallpt åt helvete. Vet inte vad det var med mig idag.. kom inte ens ihåg hur jag skulle växla! Jag som var på god väg att komma vidare. Jävla.. skit.. dag. Men åandra sidan, alla har en dålig kördag. Det låter bra. Det kör jag på. DET VAR EN DÅLIG KÖRDAG!
Lite teori med. Måste ju, ligger påtok för mycket back. Skärpning! Men det slutade med att jag började gissa istället för att läsa.. Jag och min koncentrationssvårighet vid tråkiga teorier. höhö.

Resten utan dagen bestod utav att se på gamla skräckfilmer med mor och syster. Jag hatar skräckfilmer. Det gör jag. Men de här är minst 10 år gamla, och allt var skapligt B. Men de var faktist bra. Tror vi kom genom 3 - 4 stycken. Mot slutet såg vi Mamma mia. Mor hade ju inte sett den, och jag ville se hennes min när Skarsgård sjöng. Och de fin fina 70talskläderna de har på sig i slutet. INGET slår det. Kommer ihåg i somras när jag såg på den med moster. Har nog aldrig skrattat så mycket åt en film tidigare. Jisus amalia.

Och snart är det nyår. NYÅR. Och jag längtar redan tills våren/sommaren. JOBBA JOBBA JOBBA! Och så måste jag ju såklart åka ner till skåne.. i år.. igen. SKÅNE, åhå. Det vattnas i munnen.
Planerat för nyår: Linköping. Sen får vi väl helt enkelt se hur det slutar. I dunno, jag ska iallafall dit. Funderar på att klä mig som pirat. Eller varför inte bonnläpp?

Kommentarer

  • Joel säger:

    Ey, jag lever efter ditt motto. Men frågan är hur länge man ska försöka? :)

    2009-12-29 | 18:37:25

Kommentera inlägget här: