thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kallt fan och inga vantar!

Kategori: En vardag

Det är kallt. Nej.. det är SVINKALLT. När jag kollade på termometern för en halvtimme sen var det -0.5 ute. Men i mitt rum känns det tamefan som -6. WTH? Hur i H* kan det vara kallare i mitt rum än ute?!
Det är kallt.. och inga varma tofflor i sikte..
Får väl helt enkelt nöja mig med ett par raggsockar då! Ska leta fram den allra tjockaste tröjan jag kan hitta i garderoben, vira in mig i mina två flesefiltar och sedan tänker jag inte röra mer på mig! (inte förrän min cola vanilla är slut vill säga). Får såhär kan vi inte ha det.

Kommentarer

  • Becca är bög :D säger:

    Skummt! Det brukar ju jämt vara knölvarmt i ditt rum ju xD

    2009-12-01 | 21:53:27

Kommentera inlägget här: