thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Snart klar med julklapparna!

Kategori: En vardag

Ja, idag har jag verkligen och absolut inte gjort något. Eller ja, inget vettigt iallafall. Gått och krumilurat lite över de resterande julklapps inköpen. No more, no less.

Imorgon ska jag iallafall på stan med mummel. Hon frågade lite snällt på sms, och ja. Why not? Behöver ju som sagt ändå införskaffa de sista julklapparna så. + att jag behöver prata av mig lite om hur tråkigt det är att vara arbetslös. För jag vet hur mycket mummel äääälskar gnäll (muaha!). Nej men vi försöker coacha varandra.
Dock kommer jag ge henne en smäll över huvudet eftersom hon sa "lite efter 10". Människan tror på fullaste allvar att jag är hurtig.

Men nu till något extremt. För nu på lördag.. ja, NU PÅ LÖRDAG så bär det av till GBG. Ska ta mig till lkpg så jag är där vid elva, sen bär det iväg. Ska försöka lära mig hur man gör mobilbloggning (kalla det vad ni vill), så jag kanske kan få in lite inlägg. Har inte skrivit så mycket den senaste tiden av den enkla anledningen: Jag har inget att skriva om. Hur kul är det att läsa om hur mycket jag sover och gnäll över hur tråkigt vintern är?
Så japp, ska lära mig det där. Sen att Marcus kommer bli galen på mig och försöka få mig att hoppa ur bilen på 110 vägen, det är en annan sak. Han är så shinkig pågen! (Jag vet att det inte stavas så).

Kommentarer

  • Vice korpral säger:

    Haha jag tror jag överlever ;) haha

    2009-12-08 | 19:54:27

Kommentera inlägget här: