thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sparkar mig själv i röven

Kategori: En vardag

Att det ska vara så förbannat svårt att hitta färgade linser som man vill ha! Vill ha ljusbruna, men eftersom mina ögon redan är så mörkbruna som det går att få dem i princip, så blir de inte ljusa med bruna linser (missförstå mig rätt). Kan få dem gröna eller blåa. Men inte ljusbruna. GAHR!
Ger snart upp!

Hittade ett par partylinser som ser ut som varulvs ögon. Men de är på tok för starka. Vill ha mer dämpade, de ska ändra färg, men det ska inte skrika "HEJ JAG HAR FÄRGADE LINSER PÅ MIG". Kanske helt enkelt får nöja mig med gröna linser? Hm, perhaps.

Nej, nu måste jag tamefasen få saker gjort. Ska planera upp träningen, skriva klart ett tal, skriva ner drinkar och skriva skriva skriva massor. Låt oss helt enkelt säga; jag har saker att göra som jag borde sätta fart med.

Prio:
x Träningen
x Talet
x Drinkarna

Kommentarer

  • sanna säger:

    SV; jag tycker att norrköping är jättegulligt och charmigt :')

    2009-12-02 | 19:43:11
    Bloggadress: http://liksomsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: