thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Tror jag är allergisk mot mig själv

Kategori: En vardag

AAH, jag kan inte sluta nysa! Börjar undra om jag är allergisk mot mig själv. Inte förkylning, för jag har inga ätit nå frukt. Men åandra sidan är mor påväg att bli förkyld. Vore inte det passande? Att jag blir dyngförkyld nu när jag hållt mig borta från nässprey i över en månad? (eller ja, typ en månad). För det betyder att jag måste ha nässprey igen.. Men funderar på att uppsöka vårdcentralen och höra med dem. Eftersom jag inte blivit så värst mycket bättre. Tjejen på apoteket sa ju det, hjälper inte det jag har nu så borde jag uppsöka läkare för att se om jag har en nasty infektion. Eller kanske borde testa kortison? Eller måste jag ha recept för att få det?

Hm, läste precis genom. Det låter inte helt klokt, det jag skrivit. Men ni får försöka hänga med, sågspånet är bara 99%igt. (dvs inte helt hundra).

Träningen igår gick kanon. Nästa vecka är sista, och då har vi planerat att ta med några töser från vårat gamla lag och köra match mot dem. Jag ska förmodligen stå i mål. Och ja vet, det är idiotisk för mina knän. Men mja, som jag sa till Petter igår. Jag offrar mig för laget! Sen att min kondition inte är det bästa.. det är en heeeelt annan sak. Men det kan bli kul. Så de får känna på hur det känns att spela match mot andra.  

Funderar på att åka ner till körskolan och sätta mig och plugga. Har ju inget bättre för mig, och det är ju lika bra att få lite mer gjort. Det är bara så förbaskat tråkigt. Programmet vi pluggar i suger, och tja.. det hade helt enkelt vart lättare att göra det hemma. Men det är bara att hålla god min och ge sig fan på att det ska gå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: