thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

2

Kategori: En vardag

yes! Det blev målat iallafall :) Har grundmålat alla väggar nu! Så nu är det bara att se över spacklingarna och sedan färdigstryka. Tog sin lilla tid eftersom jag använde en stege att springa upp och ner för, men ja.. klart blev det iallafall :) Tur att radion finns! En av de bästa uppfinningarna, enligt mig :)
Och grattis mig som för en gångs skull inte lyckades trycka upp skallen mot nymålad vägg! ;D (Ja, jag är rätt klantig i vanliga fall. Är det inte huvudet så är det handen). Nu blir det att vila ryggen till imorgon (haft skapligt ont i ryggen de senaste veckorna, tror det brors på min madrass i sängen). Lite pit får man allt lida av! ^^

Nu blir det spela Bejeweled på jesper.nu :) Beroendeframkallande spel - Eeehm, ja ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: