thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Alltså.. aj!

Kategori: En vardag

Hmpf (som Tom skulle säga). Min träningsvärk går mig på nerverna. Det gör inte ultra ont, men jag kan inte lyfta armarna :D *gnällspik som vanligt* "Du är gnälligast av gnälligast" som någon så snällt kallade mig ^^

Nu har jag iallafall gjort klart min del av projektarbetet :) Så nu behöver jag bara Saras del, så jag kan sätta ihop allt och färdigställa det. Det ska vara klart v 13, men ja.. när jag väl kommer igång med pluggandet, så råpluggar jag verkligen! Då vill jag få klart allt nu nu nu! Men ja, får bita ihop och inte stressa henne (det känns som jag ofta gör det). Så ska väl sätta mig ner med snickeriprovet med. De provet skulle vi ha först efter lovet, men det är väl lika bra att plugga in det. Som mentorn sa "det här kommer vara lite svårare". Har för mig att han även sa att det var ett av de sista proven. Har fått bra poäng på de senaste vi gjort, så vill ju gärna göra bra ifrån mig på denna med, så man kanske kan få sitt söta lilla MVG :) Dock blev jag sur när han sa att "ja, men ni har iallafall G på rummet. Det är svårt att få högre". PFF! ALLA säger att vårat rum är perfekt (skapligt perfekt iallafall), och så får vi inte mer än G?! Vi räknade åtminstonde med VG! Kommer klaga satan om vi inte får det, var så säker ;)


Avgör själv! (trotts att bildkvalitén inte är den bästa på bilderna)

    
(tryck på bilderna för att se dem i större format)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    ser fint ut! :) och ja, stressa inte sara, hon har körteorin hon måste klara innan ;)

    2009-02-02 | 17:28:21
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: