thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

And so on

Kategori: En vardag

Idag har det vart en såndär irriterande dag. Men har iallafall (med mycket hjälp av mamma!) fått ihop ett CV och ett ansökningspapper :) Så nu är det bara att se om jag får ha mina referenser så är det bara att börja söka jobb. Men som sagt, har vart på halvmurket humör nästan hela dagen, vilket inte är kul för någon.. alls!
Ska ta och sova om ett tag, och invänta på att imorgon blir en bättre dag :)

Nu har jag bara en wallanderfilm kvar att se. Eller ja, egentligen två men mastermind vet jag ju redan hur den slutar och vem som är 'mördaren'. Men iallafall, nu är det bara en kvar. Har väl sett runt en 10 - 12 filmer iallafall (om jag nu inte är helt ute och cyklar med antalet).
Annars har det väl inte direkt hänt något annat att nämna. Blev inte att måla om nu på lovet ändå, det passade inte ihop med mamma jobbtider eftersom hon jobbar sent och tidigt för det mesta. Så får ta det senare! Det är väl inte direkt någon brådska heller, det är ju inte så att färgen får ben och springer sin väg ;P

Nej, nu blir det väl sängen antar jag :) Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: