thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

At the end of wvery week

Kategori: En vardag

Och ännu en gång har jag fått byta smycken i örat. De andra satt bra, men jag kunde inte sova med dem märkte jag ganska snabbt. Jar fått sår i öppningarna och hålen har töjsts ut precis i varje öppning. Lite tråkigt :/ Men nu har jag iallafall ringar så de ska läka bättre :) Och det ser ju inte sämre ut för det! Dock har jag nu en i silver och en i svart, men ska snart byta till en färg.. trotts att det är svårt att välja vilken av dem jag ska ha ^^
Fick nämligen 3 ringar av mina kära föräldrar idag :D Två svarta och ett silverfärgat. Men allt är i kirurgiskt stål :)



Grr, jag blir galen på att bilderna blir så dåliga med mobilkameran! Varför ska jag alltid vara i bruk efter digitalkameran när jag inte har den hemma? Alltid samma sak ^^ Men ja, ni ser ju iallafall..

Skulle även hämtat ut min lins. De ringde från optikern och sa att den kommit nu, men tror ni jag kom ihåg det? Men neeej, det är väl inget viktigt att komma ihåg? Gahr! Det hjärnan inte gör, får kroppen lida för (som mamma säger).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: