thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Back in controll

Kategori: En vardag

Morn! :)
Det gick faktist bra att sova inatt. Men det var nog för att jag automatiskt sover på höger öra. Ömmade inget alls i vänster öran är jag vaknade :) Därimot i framtänderna! Har totalt glömt bort min natttandställning de senaste månaderna *fy skäms!* så kom på det igårkväll att jag MÅSTE använde den. Och så visade de sig att EN tand har flyttat sig 1mm, så det var lite körigt att sätta in skenan. Men den flyttade sig nu under natten :) mirakulöst nog! Så ömt, det kan man lugnt säga. Gjorde något ont när jag skulle bita ihop och sedan när jag plockade ut den. Måste komma ihåg att ha den inne om nätterna. Och nu ska jag ha den varannan natt, men ska nog försöka ha den inne varje natt, så jag verkligen kommer ihåg den. Så, vad ska man göra idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: