thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Break it down

Kategori: En vardag

Fick mig ett rätt gott skratt idag. Inte för det var om något komiskt, utan mer patetiskt. :)

Har inte direkt känt för att blogga nu på ett tag. Knappt ens sitta vid datorn så mycket. Men iallfall, var hos KJ igår. Fick med honom på film, trotts mycket gnäll och suckar från hans sida ;) Gott'sha! Såg på en del asterix filmer och på Unga mödrar (ja, HAN såg också på det). Blir helt tagen av att en del unga tjejer klarar av mamma rollen :)
Kom hem runt halv 10, så hade missat halva Efterlyst eftersom jag fick för mig att det började vid 10. Men såg hälften iallafall. Slocknade rätt fort efter Sex and the city. Men det finns nästan ingen skönare känsla än att bädda ner sig och bara somna, när man är så trött som man kan vara :) Och inte för att tala om att min kära mor kommit hem vid 10 de två senaste mornarna med nybakade frallor till frukost!

Imorgon blir det att hjälpa mamma att handla lite i ingelstad, och sedan börja spackla småhål i deras sovrum. Så ska jag väl se över svenskan och skriva recension om två noveller samt blänga genom snickeriprovet. Vet inte varför, men jag har alltid varit rätt bra på det här med skolan. Just det här med att sköta läxor, plugga till prov och lämna in inlämningsuppgifter i tid. Men ja, lite ansvar har jag väl i kroppen, fast jag själv inte inser det! ^^ Men åandra sidan skulle jag ju inte klara av att ta hand om lilltöserna på innebandyn annars?


Grattis till Matilda som klarade körkortet! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: