thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Cant touch this

Kategori: En vardag

Idag syndar jag. Det är nog inte mer än rätt. Mamma köpte en Pepsi Max åt mig, efter att jag inte druckit läsk på snart 3veckor. Varför jag slutade var för att jag hade ont i tänderna, det var första varningstecknet för "för mycket läsk". Men nu ilar det inte i tänderna längre, så kan unna mig något en dag :) Men ska inte börja dricka så som jag gjorde förut. 2l Cola Zero per kväll är inget att föredra. Hade inga sömnproblem alls, men tänderna blev inte så glada. Och så var det inte direkt bra att jag även drack energidrycker samtidigt om dagarna då jag fick hjärtklappningar ;P Men som sagt, ibland kan man ju faktist unna sig något :)

Fick ett par übersöta tofflor/sockar av KJ:s mamma häromdagen :D (Eller ja, hon postade dem till honom, så hämtade jag dem hos honom). Dom är grymt fräna! Förstår inte hur man kan göra så fräna saker, för hand! Kolla!:

Hur fräna som hellst! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: