thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ellen konversation!

Kategori: En vardag

Ja, såhär låter en typiskt konversation mellan mig och Ellen. Hon pratade om öspelen som de brukar ha, men i år är det inte bara norden som kommer utan det är öar från hela Europa. I år samlas alla på yttepyttelilla åland :)

Ellen säger: men nu är det som sagt på åland, så det är inte så häftigt

Jag säger: jo för mig

Ellen säger: kanske om man ser det så

Ellen säger: men det kommer att bli sååå mycket folk

Ellen säger: tänk dig bara hur mycket öar det finns i norden, men nu är det hela europa

Jag säger: ja men oj ja!

Jag säger: överbefolkat, hälften kommer inte få plats

Ellen säger: precis

Ellen säger: om man räknar med att det inte BARA är fotboll heller, det är allt från friidrott till bowling, löpning, golf.. m.m.. om man räknar 3 lag (ca 60 pers) + 40 suportrar så är en ö redan 100 pers

Ellen säger: var skall dom bo då?

Jag säger: haha precis

Jag säger: haha, det är redan fullt! XD

Ellen säger: ungefär 30-35 öar brukar ju vara med i öspelen

Ellen säger: muahahahaaaa

Ellen säger: och nu är det redan ont om platser och vi är 37 000 typ (tror jag)

Jag säger: MAN ÖVER BORD

Ellen säger: hahah, EXAKT
 

Ellen säger: hur skall alla komma hit till ön på så några dagar?

Jag säger: hur fan ska folk komma in på ön? xD

Jag säger: dom får sova i havet

Ellen säger: skaffa en gummibåt eller madrass att guppa på i våra vikar ute i skärgården

Jag säger: så har ni nog.. typ.. ett träd att.. bygga koja i

Ellen säger: ja, det gör jag! sen hyr jag ut den


Ellen på sin semester nu här om veckan (:
(och ja Ellen, vet att du kommer svära satan nu ;D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: