thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Fredag den 13nde, min turdag?

Kategori: En vardag

Har inte haft direkt lust att sitta vid datorn, därför har jag inte bloggat på ett tag.

Men nu har jag äntligen köpt min efterlängtade videkomera :D Blev en Samsung Mini DV :) PLUS att jag har fått mina smycken till piercingen som jag köpte på tradera :D Snacka om att fredag den 13:nde verkligen är min turdag! Det har det varit sen jag var liten. Allt bra händer just på den här dagen, eller så är det bara att jag tänker på det sättet. Men med all rätt eftersom jag hade en skitdag igår. Vill hellst bara glömma gårdagen helt!
Så nu är Thuna glad till 1000 x max! Wihu ^^ Lämnade även in min digitalkamera till reparation, få se om de kan göra något åt den. Den är inte trasig, men onoff knappen är seg så ibland stänger den inte av sig och ibland sätter den inte igång. Så ser man heller inte en del kort man tagit, bara en svart skärm. Men de är lite skumma på Mediamarkt, först gick vi till kundservice som skickade ut oss till en som jobbar med kamerorna. Men den killen var dryg mot oss, och skickade oss tillbaka till kundservice. Vi sa vad "kamerakillen" sagt till oss, och till och med killen i kundservice tyckte att det var drygt svar. Men kundservicekillen blev iallafall trevlig efter det :) Så han sa att dom skickar den och ser om det går att fixa till den, annars får jag pengarna tillbaka. Så nu blir det bara kort från mobilen eller videokameran i en månad framöver. Lite segt, men hellre det än att inte ha någon kamera alls. Tur att jag iallafall slapp betala för reparationen :) Hade även tur med det, så se! Tur dag :D


Syster försöker ta sig genom bundbanden som Merdiamarkt
jämnt sätter på paketen. Eller som syster sa:
"Nu gör vi inbrott i paketet.. MEN EN NYCKEL"
Och ja, hon använder en nyckel ;)


Twisted med kulor :) Ursäkta den dåliga bilden, men som sagt så
har jag ingen digitalkamera så mobilen fick duga! :)

Kommentarer

  • Syster säger:

    Hoppas du sagt till KJ att hans nyckel var perfekt ;)

    2009-02-13 | 23:48:25
    Bloggadress: http://bloggis.se/Vinyl

Kommentera inlägget här: