thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hold the line, love isnt always on time

Kategori: En vardag

Mah, blev hemma idag. Vi hade föreläsning i aulan egentligen, men känner att det inte skulle gett mig speciellt mycket. Känns som att det kommer ge mig mer att plugga till det jag har prov på och som ska vara inne snarast. Så idag blir det att försöka plugga till religionsprovet som är på tisdag, snickeriprovet till efter lovet och försöka göra så mycket svenska som det går (har papper, men som vi tydligen ska ha genomgånger om). Skönt att jag iallafall har mamma hemma, det är så tråkigt att vara hemma själv mitt på dagen! :)

Men det är jobbigt att försöka piggna till. Sitter med en energidricka och ryser av bara tanken på att gå ut. Det ser svinkallt ut utomhus. Frost överallt, men det är sol iallafall :) Jag och mamma ska snart ut en längre sväng med doggipoo (hur jag nu ska stå ut med kylan?). Bit ihop var det!



Våran doggiepoo, Thinkerbell! (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: