thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

i'm just the pieces of the man i use to be

Kategori: En vardag

Måste säga att jag älskar att det blir ljusare om eftermiddagarna! Skönt att kunna gå ut med hunden runt fem och inte slå halft ihjäl sig i mörkret. Dock är det väldigt halt på marken, men den här gången var det nog hunden som halkade mer än vad jag gjorde. Lillstackarn ^^. Pluggandet går sisådär. Har läst genom båda proven, men vad gäller religionen så är det lite knepigt att komma ihåg. Det är trottsallt ganska mycket att lägga på minnet. Men som man brukar säga; Gör så gott du kan.

Ikväll blir det att se på "Trollkarlarnas hemligheter" (om det nu är så det heter?). Lustigt att man kan genomskåda de flesta tricken på detta programmet, men att man inte tänker på det när man väl sitter i publiken? Men ett och annat trick ska det nog bli att träna på och köra på nästa fest ;)
Är det bara jag som vill att Insider ska börja igen? Gillade inte det programmet förut, men nu under förra säsongen såg jag nästan halva. Man blir väldigt irriterad, nej arg! när man ser det. Det är otäckt när det händer saker i trackterna där man bor. Men iallfall, det är ändå intressant att se och speciellt att höra kommentarerna folk lämnar som visas under eftertexten. Många har bra synpunkter, medans andra bara slänger ur sig svordomar :)

Ja just det! Har köpt piercingsmycken på tradera! :) Köpte dem direkt, eftersom de var billiga! Se när de kommer bara. Kan vara kul att ha något annat i örat än bara en stav.


min industrial (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: