thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

I'm sick and tired

Kategori: En vardag

Vaknade imorse med världens mensvärk i svanken som gick upp i ryggen. Svårt att ens komma upp ur sängen, men gick upp iallafall. Men bara för jag gick upp så började ja må illa, så jag ringde och sjukanmälde mig. Tog en värktablett och gick och la mig med tvn på. Så mja, ingen rolig dag ändåslänge. Hoppas man mår bättre sen till mötet.

Ska nog försöka läsa till religionsprovet som är på tisdag. Är lite väl lat just nu. Men läsa det som ska läsas och skriva anteckningar om texten, så jag slipper läsa texten 300ggr! :) Sedan får det gå som det går. Har inte så jättemycket tid att plugga nu i helgen då jag ska måla om här hemma. Eller ja, jag och pappa ska det ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: