thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

it must have been something you said

Kategori: En vardag

Såg lite på melodifestivalen nyss. Det var EN låt som lät ok. Det var hon i början, men läderkläderna :) Sen ångrar jag att vi fortsatte titta. MF var inte direkt något för oss här hemma längre. Men mja, har ju gett det ett försök nu iallafall ;P Sen började Rosa pantern. Trodde den skulle vara rätt bra, rolig. Men nja, den var inte heller någon höjdare. Det var den nya rosa pantern. Pappa sa att de äldre filmerna var bättre, så får väl tro på det då ^^

Känner mig seg nu. Det brukar jag inte göra såhär dags. Men det är väl för jag inte direkt gjort något vettigt idag. Knappt gått ut alls. Eller jo, ner till affären och sen ut med hunden. Men är glad att det inte är kallt ute åtminstonde! Tyvärr får man ju då stå ut med slasket.. mindre kul. Men som sagt, frös ju inte öronen av mig :) Brukar göra ont i piercingen annars när det är kallt och jag är dum nog att inte ta på mig mössa! (do'h!)
Och hunden har fått sig ett bad idag med. Inte av mig förstårs, men ändå. Hon är fluffig kan man ju säga. Men mja, nytvättad hund och så är det blask ute. Inte direkt den roligaste kombinationen :)
Imorgon blir det plugg! Plugg plugg plugg. MÅSTE. Har kommit ungefär halvvägs nu, så borde orka resten med. Eller borde och borde, SKA rättare sagt!

Har förresten slutat att äta massa skit! INKLUSIVE Cola Zero! Det ni. Lite segt sådär, men mja. Efter några dagar försvann huvudvärken faktist :) Så nu dricker jag mest saft (Fun light, tropical fruit) och äter popcorn som 'onyttigt'. Måste tänka på tänderna. Känner av ibland att det ilar och gör ont i dem när jag borstar, så ska se om det kanske blir någelunda bättre om jag försöker hålla mig borta från så mycket som möjligt. Och JA, att sluta med Cola zeron var värst av de värsta. Dumma koffein! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: