thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

i've got my own beat

Kategori: En vardag

Nej, det blev inga bilder på rummet. Jag tog ett par stycken, men kom sedan underfund med att det inte gör någon större skillnad om jag lägger upp dem, eftersom alla väggar är precis vita. Men kan säga som så att tapeterna från grund är oranga (låter fult, men det var faktist fint!) och nu som sagt, vita. Det är ju inte så svårt att föreställa sig :)

Igår var ännu en gång en riktigt rutten dag för min del. Det gick inte ens en timme från då jag och sara början jobba, förrän vi båda var flyförbannade (och det är samma gamla orsak, personen-vi-inte-nämner-vid-namn). Försökte verkligen förtränga den känslan för att spara energi, men det gick inte. Men det slutade med att när vi var klara (och sara kommit tillbaka från körlektionen) så hade hon med sig colaburkar och vi satt och pratade. Vi har lite sjuka diskutioner, det kan jag medge, men det är ändå intressant när man för en gångs skull har något som man kan diskutera med. Som inte bara vill vräka ur sig sin åsikt och ingen annan får tycka annorlunda.
Eftermiddagen blev inte bättre, om jag säger så.
Men den här dagen har varit relativt bra faktist. Gjorde klart det lilla sista i köket som vi hade kvar i lägenheten, sen till skolan. Vi fogade och målade dörrar. Visst, inte direkt roligt arbete men vi blev ju inte förbannade idag iallafall :)

Annars så har det varit rätt okej. Har än så länge inte hunnit filma så mycket med kameran, men ska se till att få ihop något och försöka lära mig hur man lägger in det på bloggen (ja, jag är VÄLDIGT efter!).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: