thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Och så andas vi ut

Kategori: En vardag

Nu har alla åkt hem. Skönt. Lugnt och tyst :)

Borde nog fundera på refrängen tror jag, men mja. Vet inte, inte direkt trött. Jag vill skriva, men jag har noll ideér för tillfället. Så tips till nästa novell? :) Och nej, inga vampyrer. Försökte skriva en, men jag det gick väl.. mja, sådär är väl underdrift ^^

Kom på att det kanske blir att kolla på innebandy imorgon med :) Mathias skulle spela vid halv sex tiden, se om man hinner gå upp och titta! Och fan dig om du inte gör ett Zorro mål nu när jag tittar ;)

Jaja, får väl ta och krypa ner i sängen iallafall då. GODNATT :)

Kommentarer

  • Mathias säger:

    Jag ska göra mitt bästa, och bara det att jag troligtvis ska ha #13 gör det ju nästan värt att ta sig upp och kolla, eller ? ;)

    2009-02-01 | 13:22:40
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/mk87

Kommentera inlägget här: