thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Säg godmorgon till en söndag

Kategori: En vardag

Hm, sov länge idag. Vaknade runt halv elva och försökte tvinga mig själv att hålla mig vaken. Men det gick.. lagomt bra iallafall ;) Ska försöka göra klart min del av projektarbetet idag. Ju fortare jag gör det, destu fortare blir jag av med det :) Hoppas mummel blir klar med sin del snart med, så slipper vi tänka på det alls! Då har vi bara svenskan att grubbla över. Men den ser ut att vara klar snart med! Så behöver jag plugga till måleriprovet med. Snickeriet invändigt. Inte direkt svårt, men måste kunna termer som är görsvåra att komma ihåg, och vilka penslar som går till vad.

Har träningsvärk i armarna idag efter flytten igår. Har ont i från armvecket och upp i överarmarna. Typiska träningsvärken man får efter att ha lyft kartonger och lådor :P Något otränad. Pinsamt. Får nog börja köra lite småträning hemma så jag kommer i form igen! Det känns som ett måste ;P Köra åtminstonde:
Armhävningar 10 x 2
Situps 15 x 2
Benlyft 20sek x 3
Rygglyft 15 x 2

Köra det varannan dag så kanske man kommer upp lite i form och inte får träningsvärk för minsta lilla. Tur att jag iallafall inte får träningsvärk av jobbet! Det hade varit ännu mer pinsamt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: