thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

She's a killerqueen

Kategori: En vardag

Dagen har varit rätt.. ja, vad ska man säga? Seg?
Började med måleriteori vid 10, vilket var en helt onödig lektion att åka in till. Det enda vi gjorde var att sitta och rita lite, jag satt i telefonen och försökte få tid till KK (kvinnokliniken) och var hos skolsyster. Bortkastad tid? Well, you tell me. Så lunch från 11.15 - 12.15 (vilket är ovanligt långt för att vara vårat schema) och efter det religion. Satt som på nålar, var otroligt rastlös. Orkade verkligen inte med ännu en föreläsning en hel lektion igen. Men läraren pratade bara en timme, sedan skulle hon på en föreläsning så vi fick gå hem och jobba :) Dock har vi prov nästa tisdag, så det blir plugg plugg plugg! Hur som haver, hem för att prata med mamma om telefonsamtalet, och sedan vid 16.30 skjudsade far min bort mig till träningen. (Ja, mina föräldrar är otroligt snälla som skjudsar mig). Min dag, seg fram till träningen :)
Träningen räddade verkligen min dag!

Och nu sitter jag här. "Gå och lägg dig" skulle de flesta nog säga. Men icke då, jag är nattuggla på gott och ont. Fast.. det lär nog inte bli så mycket nattugglande när praktiken börjar.. eller ens efter den om jag ska vara ärlig. Då är det upp halv sex och jobba vid sju :) Men ser faktist fram mot det, hur konstigt det än låter. Har hellre så jag måste gå upp tidigt, men får jobba ordentligt och på tider istället för att gå i skolan och slöa. Arbetsnarkoman senare i livet?



Måste bara säga att jag älskar den här bilden på Freddie Mercury :D
(google)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: