thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

ther's moments i believed you were there

Kategori: En vardag

Nu har jag försökt att plocka undan lite i rummet. Dock har jag bara sneglat lite på läsningarna till proven. Men ja, jag ska försöka sätta mig med det sen.. snart :)
Är rätt förvånad över att jag inte gått och köpt Cola Zero. Har varit på Willys hur många gånger som hellst. Såklart känner jag sug efter det, men mja. Ska härda lite till iallafall :) YEY ME!.. eller nått sånt.

Skolan imorgon kommer som vanligt bli smått seg. Men värsta dagen är ändå Tisdagar.
Imorgon: Måleriteori & Religion
Tisdag: Svenska & Religion
Onsdag: Praktiskt (Måleri)
Torsdag: Praktiskt
Fredag: Praktiskt
Kan ju inte klaga på schemat alls! Inte mer än att svenskan är upp mot 3h lång (med lunchbreak) och sedan religion i nästan 2h. Klarar man sig genom svenskan utan problem, så kommer religionen ta halft kol på en. Men nu på tisdag har vi ju prov, och får förhoppningsvis sluta när vi är klara. Men det brukar vi jämnt få, så ja ;)

Kommentarer

  • Adam: VÄRLDENS BÄSTA FILMSCENER; TYCK TILL I MIN BLOGG säger:

    Rebecca. Du borde ju tycka till om film i min blogg:)

    2009-02-08 | 16:21:13
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: