thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

to mutch love will kill you

Kategori: En vardag

Inte bloggat på.. ett tag. Inte haft direkt tid eller lust att sitta så mycket vid datorn. Men ja, nu är jag tillbaka iallafall :) Var hos KJ igår (inte träffat honom på länge!) var mys :) Vi såg på Asterix och Obelix (ja, jag såg dem häromdagen innan) men man kan inte se för mycket på dem filmerna!
Skulle egentligen ha börjat måla om idag, men icke. Mamma sa att vi kan ta det på lovet istället, om jag nu har tid ;) Så har jag börjat att plugga till religionsprovet med. Kan ju säga det att ja, det är tråkigt. Massor av sidor om saker som jag inte direkt vill lägga energi på. Men a mans gotta do, what a mans gotta do, eller vad man nu säger.

Börjar stressa mer över studenten. Inte själva studenten, utan mer över efteråt. Jag hoppas jag får ett lärlingsjobb! Men tänkte sätta mig ner och skriva CV iallafall och skicka runt ifall att. Man kan ju inte förlita sig på att det finns praktikplatser. Ska även gå in och kolla om det finns några andra jobb tillsvidare. Men ja, ska försöka att inte tänka på det så mycket (vilket är lättare sagt än gjort för min del) men försöka går ju :) Såå.. Mja, annars letar jag fortfarande efter en videokamera. Förstår inte att det ska vara så svårt! Men ja, keep on lookin =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: