thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Why wont you tell me what it is

Kategori: En vardag

Morrn!
Funderar på att gå och kolla på IBFs match idag. Men vet inte, det är inte lika kul när man inte har någon att diskutera med, eller iaf bara prata med under matchen ;P Men det verkar som de flesta är upptagna. Så får se hur man gör. Var länge sen jag såg på en match nu, kan vara på tiden att få lite mer idéer :)

Har inget att plugga heller. Svenskan kan jag inte göra så mycket på eftersom de mesta ska vi ha genomgång på. Det är två korta noveller som man ska skriva en redovisning på eller redovisa för läraren. Men då skriver jag hellre, och sedan har jag ju såklart provet som är efter lovet. Men det är inte svårt ens, eftersom jag redan kan hur man målar snickerier. Så ja, finns inte så mycket att göra eftersom jag inte ligger efter någonstans. Så får väl helt enkelt fortsätta på novellen jag påbörjade för inte så länge sen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: