thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

En storm att rida genom

Kategori: En vardag

Den här dagen har känts helt meningslös. Bara vart seg och allmänt dryg. Först 3h svenska där man knappt förstår hälften, sen religion där läraren bara stått och pratat oavbrudet i nästan 2h. Ännu en gång.. SEGT. Sen var jag tvungen att åka ner på stan och hämta ut mina testlinser. De ska sitta mer stabilt, men de snurrar likt förbaskat på sig och jag får ont i huvudet. Men ger det en chans, ett par dagar och ser om de korrigerar sig vart efter som.

Nu är det iallafall arbete resten av veckan. Om våra zick-zack tapeter nu har kommit förstårs. Vägrar ställa mig och måla de där förbannade plankorna igen. Sist jag gjorde det så kladdade allt ner sig på kläderna, så det såg bokstavligttalat ut som om jag slaktat en gris. Hata stugfärg! möhö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: