thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ett långfinger åt döden

Kategori: En vardag

Ännu en gång har idioten gjort det igen. Förstörde dagen igår för mig (och sara). När till och med de andra säger att vi ska göra som vi vill, då är det fan inte värt att lyssna på idioten längre. Kommer aldrig mer göra som han säger. Kommer fan inte låta honom få förstöra för oss mer. Vi hann precis komma ikapp med det han förstörde sist, så ligger vi back med tiden IGEN. Det är inte värt det, vi måste jobba som as för att hinna ikapp.
Var ganska förbannad igår, om man säger så.


Nu har jag börjat teckna igen. Har ju ett tecknarblock och kanonbra pennor :) Kan inte låta bli! Så fort jag får ideér så måste jag teckna dem. Satt i 3h igår och tecknade, och 3h idag. Den igår blev jag nöjd med, men den idag är sådär. Får kolla över den senare, för nu blir jag bara irriterad när jag råkar sudda fel ;P Tycker nästan det är roligare att teckna än att sitta vid ps just nu :) Visst, ps är kul, men kreativiteten känns större när man sitter med en blyertspenna eller kolkrita i handen :) Det kommer direkt från huvudet, inga extra effekter eller redigeringar i datorn :)


Bilden ritade jag när jag satt på tåget ner till lund samt tåget
hem från lund i höstat :) Fyllde i den i photoshop efteråt men är inte
riktigt nöjd med färgerna eller något. Visst, de täcker mer än vad
färgpennor gör, men den har inte samma känsla på något sätt.


Den här ritade jag i nian. Det var en hemuppgift från bildlektionerna
där vi skulle rita våran favorit film. Valde (trotts att det är en serie, inte film)
Band Of Brothers. Även denna i fylld i photoshop.
Och JA JAG VET att jag är lite psykad som ritar militärer som dödar
varandra.. men det är i princip det enda jag kan rita ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: