thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Klippning imorgon!

Kategori: En vardag

Var med syster på stan idag och bokade tid hos Modeklipparna :) Får se om dom är någe bra. Känner inte för att gå omkring med mössa resten av året direkt ;P Så klockan tre kommer massor hår att ryka bort ^^
Måste säga att.. jag är nog fan lite nervös.. och rädd ;o

Nu är jag klar med min del av rummet i skolan iallafall :) Saras del som är kvar. Kommer hon imorgon så lär hela rummet vara klart, så vi kan börja med zick-zack på onsdag. Måste även få klart projektarbetet! Vi har 9v kvar på oss, men det känns bättre att göra allt nu under nästa vecka så vi har det klart än att komma i sista minuten.

Har kommit på en kanon idé på en ny novell. Den lär bli rätt mörk, otäck. Men fick den som en blixt när jag satt på pendeln hem i tisdags :) Kan inte skriva vad, eftersom folk har en tendens att sno mina idéer. Men motivationen och kreativiteten har kommit tillbaka :) Nu gäller det bara att ha tid att sätta sig och skriva. Har ju en tendens att skriva som bäst på nätterna tyvärr. Eller ja, tyvärr och tyvärr, det är väl bra det med :) Lugnt, tyst och mörkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: