thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Min helg!

Kategori: En vardag

För att sammanfatta helgen:

Var hos K-J i fredags, trotts att han hade feber men vägrade inse det själv ;) Såg på en av Robert Gustavssons filmer. Det enda jag egentligen gillade i filmen var väl klippen från Parlamentet.

Igår var jag på IKEA i lkpg med familjen. Syster skulle köpa flytta hemifrån saker. Jag hittade glas som jag stormgillade :) 6st för 45:-. Det är inte illa pinkat! (Sen får vi väl se om dom är bra när jag nu använder dem). Trevlig dag faktist :) Sen mot kvällen åkte syster hem till en kompis och mamma åkte och jobbade. Så det var bara jag och pappa kvar hemma, så vi satte oss och såg på film. Började på en historisk film om hur Hitler kom till makten (groteskt!) men själva filmen var väl sådär. Dom hoppade för mycket med intervjuer och film. Så vi bytte till Band of brothers ^^
Sen mot klockan elva halv tolv kom mamma hem, och vi två satte oss och kollade på bilder från när morfar levde samt var ung :) Han dog ett år innan jag föddes, så jag har aldrig träffat honom. Men det var intressant att se. Han tog många väldigt snygga kort på stridsfartyg som jag ska klippa ut och rama in :)

Idag åkte vi hem till farmor. Har inte varit hos henne på evigheter känns det som. Så träffa henne, och få lite hjälp med svenskauppgifter :) Lika trevligt som alltid! Annars har jag suttit och gjort lappar till träningen imorgon. Det är mycket just nu så har varit stressad hela helgen. Lappar som ska ut, förmodligen myte av hall som krockar med rambos matcher, ta in personuppgifter.. Ja, så är något stressad kan jag väl säga.

Annars har det varit en bra helg :) Skön om inget annat! Hela tiden haft något att göra så man inte bara degat bort hela helgen. Visst, sen är det ju skönt att få sova med ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: