thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mot alla odds

Kategori: En vardag

Är ledig imorgon. Eller egentligen är det 'projektdag' för oss treor. Men eftersom vi får jobba vart vi vill, så föredrar jag att göra det hemma :) Visst, sen om jag väl skriver det är väl en annan femma. Kan inte bara bestämma mig för att börja, skriver när jag känner mig taggad, och då skriver jag massor (precis som med noveller). Så ska se om jag har orken att skriva lite på projektarbetet ikväll :) Försöka utöka det lite mer.
Har träning idag. Har stressas som en sjuk höna hela helgen för att få ihop med allt. Lappar, planering.. Så nu ska jag bara försöka formulera så småtöserna förstår vad jag säger :) Men det brukar inte vara några problem, när dom ändå ställer ungefär 100 frågor efter varandra. Skönt iallafall att dom vågar prata och ifrågasätta när dom inte förstår :)

Blev klar med min senaste novell igårkväll :) Den blev drygt 4 sidor, och är väldigt.. vad ska man säga, halvläskig? Blodig? Men sån är jag, "det är typiskt dig" som mamma skulle säga ^^
Iallafall. Senaste skapelsen heter "Den blodiga expressen". Är faktist rätt nöjd med den :)


Ta mig till Lund och GE MIG SOMMAR!
(syster på bild ^^)

Kommentarer

  • Robin säger:

    Eller så känner sig folk så sjukt ensamma att börjar inbilla sig närhet av döda släktingar, :p

    2009-01-26 | 16:52:37
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/
  • Matilda säger:

    Haha, nae jag vet. men vissa behöver "gud" för att hitta sin frid. de gör det egentigen själv men det tror det är han. och det är väl bra, att de har någon att vända sig till. tyvärr funkar inte det där på mig :P

    2009-01-30 | 07:29:53
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: