thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

tonight, out in the street out in the moonlight

Kategori: En vardag

Klippte mig igår. Blev inte den frillan jag ville ha, för jag hade för tunt hår :( Men det var schysst av frisören att säga ifrån och inte klippa den, för jag vet att om hon inte hade sagt något utan bara klippt så hade jag antagligen blivit missnöjd. Så är glad att hon sa att det inte skulle funka :) Så hon klippte en annan frisyr som faktist är acceptabel. Dock kännde jag mig som ett troll efter stylingen, men tydligen såg jag inte ut som ett ;P Ska färga håret imorgon (chokladbrun färg) och sedan styla själv så kanske jag blir mer nöjd :) Ville ha en lite mer rockigare frilla, och tror hon faktist lyckades :) Så kan inte säga att jag är missnöjd, för hon gjorde ett riktigt bra jobb! Så modeklipparna kan jag lugnt rekomendera! Nu måste jag bara köpa saltvatten, för det gjorde så jag fick världens volym på håret.. och det höll i flera timmar! :)

Åkte hem till Joel igår. Inte träffat honom på år och dar, så skönt att man äntligen haft tid :) Såg mest på tv och reta honom till gränsen av att han ville lappa till mig :D jag är lite av en pain in the ass ibland ^^
Riktigt trevlig kväll :) Får se till att det blir lite oftare bara!

Snart kommer K-J hit :) Vi ska se på Lucky Luuk, en av mina barndomsfavorit minnen! Och så måste jag ju flasha med mina läckra högtalare med som jag skrytit så mycket om ;D -höhö-


Nya frillan :) Gjorde en ful min, därför jag kluddrade över ansiktet ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: