thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

You keep coming back

Kategori: En vardag

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen. ÄLSKA 80talet!<3

Var på Idas lokalfest igår, var trevligt :) Kände inte ens hälften, men det blev roligare när jag fick höra att Koffa & Gogo skulle vara med :) Och att sara och hennes pojkvän sedan kom gjorde saken bara bättre! 6 brudar från laget var där, några  av dem har jag inte sett på evigheter! Alltid lika kul att träffa dem, även fast det bara blir en massa innebandysnack och gamla minnen. Som tex "kaffekoppen" och hur mycket jag satt utvisad. Alltid samma historier ;P

Skulle ha åkt till KJ idag, men känner mig inte så pigg. Har hjälpt brorsans flickvän att flytta in hennes saker i brorsans lägenhet idag, och så håller jag på att åka på en förkylning.. igen. .(NÄHÄ?). Så blev hemma, så nu får jag istället stå ut med the oldies där nere. Mamma och pappa har en fest med sina arbetskamrater, och för att tala med ärlig tunga så låter de värre än på våra fester. 3 x så högljuda! ohboy.. Men de har ju trevligt iallafall, det som räknas :) Själv sitter jag uppe i mitt rum med mina älskade jumbu hörlurar och lyssnar på gammal rock! :)
Håller även tummarna för att videokameran jag vill ha finns kvar på mediamarkt! Vill så gärna ha en, och nu hittade jag en som verkar vara riktigt bra, för ett bra pris :) En samsung vp D minidv! *hoppas den finns kvar*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: