thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Darn!

Kategori: En vardag

Min dator har lagt av. Den sa upp sig och gick hem. Och jag blir så frustrerad.. JA, jag är datorberoende. Men förhoppningsvis kan de (syster & far) fixa den snart igen. Måste bara köpa en såndär.. vad heter de nu då.. nätag? NÅGOT FEL ÄR DET IAF. Jag förstår mig inte på datorer! Bilar ska det vara, de kan man ju iallafall se felet på ;o

Jobbet går bara bra iaf! :) Mummel fick köra våran bil idag, även imorgon. Första gången hon kör automat, så hade rätt roligt i början! Glömde ju totalt bort en del saker man måste göra för att ens kunna starta och så. Men iväg kom vi iallafall ;) Skönt att kunna köra till jobbet, eftersom det är i Åby. Det blir en bit att åka varje dag kan man väl lugnt säga. Men nästa vecka blir det en lägenhet i stan, så då blir det förmodligen cykling :) Om jag nu får låna syster cykel vill säga! (Ska fjäska, det funkar för de mesta :D)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Upp, jobb, hem, äta, sova, upp, jobb, äta, sova...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nätaggregat?

    2009-07-16 | 20:42:49

Kommentera inlägget här: