thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Den där tiden, på kvällen

Kategori: En vardag

Jomän, då var det söndagkväll igen då. Det betyder upp och jobba imorgonbitti. Men skönt det :) slippa sitta hemma och dega ner sig i massor av onödiga tankar! Då är det bättre att stå och dagdrömma medans man målar! Har fått en hel del saker som grämer mig, som jag inte kan få ur skallen. Mestadels saker jag inte ens behöver tänka på, eftersom det inte är nödvändigt. Ska bli skönt att jobba (konstigt nog) så man släpper lite =)

Dock är det verkligen saker som grämer mig hårt. Och jag kan bara inte släppa dem! GAHR. Det är lika pain in the but som tandvärken jag har nu. Jisus, när ska den släppa? ;o Får trycka i mig en ipren sen innan jag lägger mig. Hoppas på att det kanske hjälper lite iallafall! (Optimist som jag ska bli!)

Har bestämt mig för att göra en tatuering nu :) dock måste jag bara hitta det perfekta motivet! Vet inte om jag ska söka efter ett på google, eller om jag ska be någon tecknare att rita en åt mig? Den ska hellst vara så verklighetstrogen som det bara går, så blir nog google :) Wuhu, lillbex ska våga tatuera sig nu! (Nej, jag kommer banga :D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: