thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det undermedvetna, går det att radera från hårddisken?

Kategori: En vardag

Ja, jag menar allvar. Jag stör mig som sjutton på det just nu. Det bara är i vägen! Vart sitter esc knappen i min kropp?

Tidsfördrivsdiskutionen mellan mig och mummel idag var baserad på leverfläckar.. hur sjutton vi nu kom in på det? Vi satt och diskuterade över hurvida stora skador man får om man rivr/skär bort dem själv? Vad händer? Dör man? Och ja, jag är fullt allvarlig. Det är sånt vi diskuterar när vi inte har något bättre för oss. Allt från leverfläckar till fräknar.. ja, till och med till att vi tycker att det är fränt att man inte kissar ner sig.




och btw moster, jag kommer ändå kalla ungen för otto ;)

Kommentarer

  • Moster säger:

    Trodde väl inget annat heller...

    2009-07-21 | 23:03:12

Kommentera inlägget här: