thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

En otto!

Kategori: En vardag

Fick mms av kära moster idag, och fick höra att det blir en liten tösabit :) En liten Ottilia! Fast jag kommer dock kalla henne för otto (vilket min moster inte verkar gilla? det som är så sött :D).

Sms mellan mig och moster
Moster: *berättar massor om ultraljudet* Så det ser ut som det blir en liten Ottilia
Jag: JA en liten Otto :D
Moster: Otta.. :)
Moster: Eller Tila...
Jag: Nej, otto ;)
Moster: Det är ju ingen kille heller.
Jag: Haha nej men det är gulligt att säga otto :D
Moster: Är det hämnden för anala..?
Jag: Haha nej ;) eller.. Lite kanske ;)
Moster: Ja då får hon heta Sara i så fall :) Kram

Kommentarer

  • Moster säger:

    2009-07-21 | 20:10:13
  • Anonym säger:

    Blir helt klart Sara... ;-P

    2009-07-21 | 20:10:51
  • Matilda säger:

    amandas kompis ottilia kallas otto :)

    2009-07-22 | 18:21:25
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: