thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lund, lund.. underbara lund!

Kategori: En vardag

Så är man som rubriken lyder,  i lund :) älskar det! Så skönt att komma bort från staden så det finns inte. Vi kom hit igår runt halv tio tiden (tåget blev tjugo minuter försenat). Det första vi gjorde var att köpa pizza, sen däckade jag i sängen. Var så oerhört överdrivet trött. De lät mig till och med sova imorse! Alle har annars en tendens till att gå upp och skrämma tuppen ;) Men som sagt, fick sova åtminstonde till tio.
Idag for vi in till malmö och glodde lite i affärer som syster ville till, och sedan till jägersro (vet inte exakt vart det ligger). Och chockerande nog hittade jag lite saker där :) Ett snyggt linne, en bok om andra världskriget, en bunt armband och gladiatorsandaler. JA, ni läste rätt.. Jag köpte gladiatorsandaler. Blev så sucktad när mor min köpte ett par, så gjorde detsamma. Trodde inte att de skulle vara sköna, men till min förvåning så är de faktist det :) Mina skor går ju bara sönder hela tiden, så passar på att köpa sommarskor medans de ändå är billiga.

Imorgon gifter sig alle och moster. Ska bli kul :) Familjen har förberett massor inför dagen, medans jag fördrivit tiden med att snacka massa skit med Tompa! Blev lite spel och sådär nu mot kvällen. Kul att träffa muppen äntligen ;) Så blir nog en hel del styrande imorgon, men de är cool. Tråkigt bara att vi åker hem på söndag :( Vill stanna kvar! Eller ja, hellst vill jag flytta hit nuuu. Mår så underbart bra varje gång jag kommer hit :) Moster har lovat att hjälpa mig med lägenhet och sådär, så ska väl försöka fjäska lite för henne om att sätta sig ner med mig och kolla på malmös hemsida (A)

Det är lite lugnt just nu, så passade på att sno datorn ett tag för att kolla runt lite ^^ Mene ska väl ut och vara lite social innan det är nattatime =) Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: