thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Meu?

Kategori: En vardag

Bra dag idag :) Började med att vi åkte ner till ställningen (som vanligt) och väntade på Pelle (en på firman) som sku säga vart vi skulle vidare till idag. Det blev en skola i Åby, så det var ju tur att mummel tog bilen ;) Hoppas hon kan ta den imorgon med! Känns lite tradigt att känna att man måste cykla ut dit.. Visserligen har vi ju redan kommit överrens om att vi ska det någon dag.. men vi säger så mycket (A) måste bara försöka komma ihåg att ta med förlängsningsskaftet imorgon.. menar, det är nog inte så smart att måla tak, stående på enbart en bock.

Spammar "disslåtar" just nu. And i like it :) På något sätt känner man sig starkare av det. "whatever" känslan har kommit fram mer och mer. Precis som min tatuering ska bevisa. (Dock ska det ju förstårs inte stå "whatever" på den.. alltså..). Känslan av att bara släppa alla bekymmer som tyngt mig, inte ta åt mig av precis allt och känna mig fri att tycka och tänka precis vad jag vill. Känslan av frihet. Den är obeskrivlig.


Fotograferat av: Mig
Redigeringar av: Mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: